Inledningsvis så marknadsförde inte Titti verksamheten på nätet alls då hon först och främst ville säkerhetsställa en hög kvalitet i sitt arbete och ha tid för varje enskild individ.
Detta på grund av att det är viktigt att göra en välgrundad bedömning av varje enskild individ och om den kan få rätt behandling genom en privat mottagning.
I dagens samhälle är det många som mår mentalt dåligt och det är viktigt att göra en gränsdragning för vad som är sjukvårdens ansvar och de som jobbar i privat regi. Detta gör Titti genom hennes kompetens och utbildning oftast redan i första samtalet.
När Titti visste var hon stod och hade en välkomnande lokal som passade, så kände hon också att det var rätt att även ha en hemsida med en bra presentation av henne, verksamheten och vilka terapiformer hon erbjuder. Att som kund få en presentation redan där tycker Titti är viktigt, eftersom att den personliga kemin mellan terapeut och kund är minst lika avgörande som utbildning och kompetens. Det är en balansgång mellan att veta vilka stenar som man ska lyfta på, men samtidigt måste relationen fungera.